Friday, July 14, 2006

En utsatt situation

Den som varit en del av den nationalitiska rörelsen ett tag vet att bland ärorika idealister så trängs det en och annan galning. De är inte så många men de syns dessto mer. Typiskt för dessa är att de oftast ger sig på de mest aktiva eller framträdande.

Jag själv har trott att jag fått min del redan efter att fått läsa att jag importerar negresser från Västindien, är homosexuell (för att man är förlovad med en kvinna), arrangerar SD-möten på gayhak samt har Aids. Tydligen räckte detta inte till för någon och därför har jag berikats med en hel blogg i min ära, fylld med fantasier och direkt åtalbara lögner.

Egentligen skall man väl inte bli förvånad. Galningar kommer alltid att dras till föreningslivet och behandla sina egna problem på detta sätt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home