Friday, December 16, 2005

Tidens toner

Den påläste nationalisten vet att det i vissa kretsar blivit poplulärt att lyssna på rykten och antydningar, inte minst inom mitt tidigare parti Sverigedemokraterna. I den andan så kan det vara på sin plats att redovisa detta påstående som skribenten Magnus Fredberg ("Jag är en nationalkonservativ, partipolitiskt obunden, 30 årig man. Jag är ständig medlem i aktiespararna var ordförande för Karlstads unga aktiesparare i 3 år", som han beskriver sig själv) lägger fram på SSU:s internetforum Agera.

"Hur står det till annars?
Björn Söder hailar på fest (iklädd nazistuniform), de lyssnar på musik med
kraftigt nazistiska inslag (inte vikingmusik - typ Ultima thule)..Söder är för
dödsstraff, hans föräldrar driver minkfarm (som han jobbar med).
Björn Söder är endel av "det nya Sverigedemokratera"..Dvs kasta ut alla
gamla medlemmar och gör om partiet till ett stödparti åt moderaterna, med
socialdemokratiska röster.
Finns mycker att skriva om den nya ledningen..(Ingen trevlig
läsning).

(Hoppas dock att mina källor inte försvinner när jag märker mer och mer
vart partiet går)."


What goes around comes around, som Amerika säger.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home