Tuesday, November 21, 2006

Partiledarutvik

Jag fick ett SMS från en kamrat idag som berättade att; "Din partiledare skall tydligen vika ut sig =0)". Man kan bli förvirrad för betydligt mindre i dagens internetsamhälle med alla uppgifter som ständigt kommer. Syftar min kamrat på Unika Partiets Linda Rosing, Piratpartiets Richard Falkvinge eller ND:s nyvalde partiledare Marc Abramsson? Eller vet min kamrat inte om att ND nu har en ny partiledare utan syftar på Nils-Eric Hennix?

Han kan i och för sig läst Expos Expressenutgåva och tro att jag har en partiledare ute i vit makt-miljön...

Vem trodde att det skulle bli lättare att leva i ett informationssamhälle?

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"Han kan i och för sig läst Expos Expressenutgåva och tro att jag har en partiledare ute i vit makt-miljön..."

Så lustig man kan göra sig på andra nationellas bekostnad. Tycker du att det är seriöst?

Tänk om och tänk rätt för fan.

5:46 AM  
Blogger Jimmy S. Windeskog said...

Läs om och läs rätt, det är snarare Expos oförmåga jag gör mig lustig på.

1:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det kanske beror på att när man läser din blogg så framgår det inte särskilt tydligt vilket parti du tillhör?

6:17 AM  
Blogger Jimmy S. Windeskog said...

Detta är en privat blogg och ingen partiblogg. Fast jag tror nog de som kan läsa kan gissa vart jag är med ändå.

11:29 AM  

Post a Comment

<< Home